Nogomet

S Sportklubom lepši časi za slovenski klubski nogomet?

Kot so danes zapisali na NZS, je Nogometna Zveza Slovenije izbrala dolgoročnega partnerja, na področju medijskih pravic, in sicer za obdobje 2021-2025. Prejeli so ponudbe za medijske pravice prve slovenske nogometne lige, Pokala Slovenije, 2. slovenske nogometne lige in Prve slovenske ženske lige za obdobje 2021-2025. Najkonkretnejša ponudba, glede na razpisne pogoje, je prispela ponudba s strani United Media Sarl.

Ob tem je predsednik Radenko Mijatović dejal: “Slovenski klubski nogomet v Sloveniji iz leta v leto napreduje in kaže višji nivo, tako v kakovosti kot v gledanosti. Njegova popularnost narašča in veseli me, da so to prepoznali tudi kupci medijskih pravic. Razpis smo zaključili po napornih pogajanjih in pridobili partnerja, ki pozna pomen nogometa tako v svetu kot tudi pri nas in ima veliko izkušenj na svojem področju. Zadovoljni smo, da so pri novem partnerju prepoznali potencial, ki ga ima slovenski klubski nogomet. Gre za tekmovanja, ki so skoraj celo leto prisotna v slovenskem medijskem prostoru in s tem tudi v mislih navijačev in privržencev klubov. Ta razpis smo izpeljali skupaj s prvoligaškimi klubi, z namenom pridobiti partnerja, ki se bo najbolj približal njihovim željam in zahtevam. Pogodbena vrednost, ki smo jo iztržili, je rekordna in je bistveno, bistveno višja od dosedanje in bo v celoti razdeljena klubom, kar jim bo močno pomagalo pri njihovem finančnem poslovanju oziroma delovanju. Prvič v zgodovini bo nekaj sredstev iz naslova pravic deležna tudi druga liga ter ženski nogomet, kar samo dokazuje, da se slednja razvijata v pravi smeri. Mislim, da bo klubskemu nogometu zaradi tega sodelovanja prihodnost nekoliko lepša.”

Comments are closed.