Lidl je že od leta 2017 partner mednarodnih rokometnih prireditev, v začetku leta 2025 pa napoveduje nadaljnjo podporo kot uradni partner svežine svetovnega prvenstva v rokometu za moške IHF 2025, ki se začenja 14. januarja. To je že deveto leto zapored, ko Lidl sodeluje z velikim rokometnim dogodkom, s čimer krepi svojo predanost spodbujanju zdravja, ozaveščenega prehranjevanja in aktivnega življenjskega sloga po vsej Evropi.
S športnimi sponzorstvi želijo v Lidlu ljudi navduševati za šport in gibanje ter še naprej poudarjati pomen ozaveščenega prehranjevanja in kakovostne hrane, še posebej svežega sadja in zelenjave. Z nadaljevanjem kampanje »Navijamo za tvojo ekipo« želijo navijačem in širši skupnosti po vsej Evropi približati svojo strategijo ozaveščenega prehranjevanja, zato bo Lidl, kot uradni partner svežine prvenstva, zagotovil sveže sadje in smutije za navijače, ki si bodo tekme ogledali v živo v Herningu, Zagrebu in Oslu.
Lidl je svojim kupcem ponudil tudi brezplačne vstopnice, na prvenstvu pa bo podelil nagrado za najboljšega mladega igralca. S tem trgovec še naprej navdihuje prihodnje generacije, da sprejmejo zdrav življenjski slog in se ukvarjajo s skupinskimi športi. Svetovno prvenstvo bo s tekmami, ki se bodi odvijale v petih mestih v treh državah in na katerih bo sodelovalo 32 držav (v polovici od njih je Lidl prisoten s svojimi trgovinami), navijače združilo v njihovi skupni naklonjenosti do rokometa.
»Veseli nas, da smo po uspešnem evropskem prvenstvu v rokometu za ženske EHF 2024 postali uradni partner svežine 29. svetovnega prvenstva v rokometu za moške IHF 2025. V Lidlu poudarjamo pomen aktivnega življenjskega sloga in ozaveščenega prehranjevanja, hkrati pa se zavedamo, da veliki športni dogodki ljudi motivirajo za športne aktivnosti. Verjamemo, da bomo tudi s tem sponzorstvom ljudi po vsej Evropi navdihnili za še bolj zdrav in aktiven življenjski slog,« je povedala Tanja Dimitrova, vodja sponzorstev v marketingu Lidla Slovenija.
Več informacij o Lidlovem partnerstvu na svetovnem prvenstvu v rokometu za moške IHF 2025 najdete na spletnem mestu: https://www.lidl.si/c/lidl-sponzorstva-rokomet/s10059246.
O Lidlu Slovenija
Lidl Slovenija, ki na slovenskem trgu posluje od leta 2007, ima danes 68 trgovin in več kot 2000 zaposlenih. Je del mednarodne Skupine Lidl, ki je trenutno navzoča v 31 državah in ima skupaj več kot 12.350 trgovin, 225 logističnih centrov in skladišč ter zaposluje približno 375 tisoč ljudi. Držijo se preprostega načela: ponujajo najvišjo kakovost po ugodnih cenah in želijo s ponudbo več kot 2300 izdelkov lastnih blagovnih znamk in drugimi uveljavljenimi blagovnimi znamkami zadovoljiti vsakdanje potrebe vsake družine.
Lidl Slovenija je zanesljivo, kredibilno in nizko tvegano podjetje, ki dosega najvišje mednarodne standarde poslovne etike, kar dokazujejo s certifikatom platinaste bonitetne odličnosti. So tudi prejemniki certifikatov za najboljše delodajalce v Sloveniji in Evropi, Top Employers Slovenija 2024 in Top Employers Europe 2024.
Ustvarimo boljši svet je trajnostna pobuda Lidla Slovenija, s katero želijo s pozitivnim zgledom k ustvarjanju boljšega sveta spodbujati tudi svoje zaposlene, poslovne partnerje, kupce in širšo družbo. Vsako leto sodelujejo s številnimi organizacijami s področja izobraževanja, kulture, športa ter humanitarne pomoči ljudem in živalim.
K najpomembnejšim poslovnim odločitvam prištevajo tudi tiste s področja odgovornosti do okolja, kot so optimalno načrtovanje logističnih poti, varčnejša razsvetljava v poslovalnicah, dosledno ravnanje z odpadki in oblikovanje ukrepov za zmanjševanje količin zavržene hrane. Več na www.boljsi-svet.si.
Vir: Lidl Slovenija