Olimpijske igreOstali športi

Janja Garnbret, Tine Urnaut in Anita Horvat opozarjajo, da so športniki tarče številnih žaljivih in sovražnih komentarjev

Na evropskem prvenstvu v nogometu so slovenski navijači pokazali, kaj pomeni srčno in športno navijanje. S svojim navijanjem in spodbujanjem so v najtežjih trenutkih dajali zagon našim nogometašem, za kar so se jim ti zahvalili na sprejemu, ki je v sredo potekal v Ljubljani. Žal pa so športniki predvsem v digitalnem svetu še vedno pogosto tarče diskreditacij, žaljivk, različnih opazk, negativnih komentarjev, tudi sovražnega govora, in sicer ne glede na to, kakšne rezultate dosegajo.

Na to opozarjajo tudi naši olimpijci – plezalka Janja Garnbret, odbojkar Tine Urnaut in atletinja Anita Horvat, ki so bili vsi tekom svojih karier tarče sovražnih komentatorjev. Zato so se športniki združili ter navijače pozivajo, naj za vse tako v živo kot v digitalnem svetu navijajo športno. Nenazadnje, negativni komentarji in žaljivke, napisane v digitalnem svetu (naj gre za družbena omrežja ali spletne komentarje), športnike bolijo enako, kot jih boli vsak poraz, ter vplivajo na njihovo motivacijo.

V okviru iniciative Telekoma Slovenije tako Janja Garnbret, Tine Urnaut in Anita Horvat z odločnimi tleski sovražne komentarje na svoj račun spreminjajo v spodbudna sporočila.

Telekom Slovenije z iniciativo Navijajmo pametno nagovarja športni del vedenja in navijanja. Na ta način nadgrajuje sporočila platforme Uživajmo pametno, v okviru katere ozavešča o pametni, to je uravnoteženi, varni in odgovorni rabi digitalnih tehnologij.

»S športniki, za katere bomo navijali na olimpijskih igrah, želimo pokazati, da lahko skupaj prispevamo k spodbudnejšemu in bolj podporno naravnanemu digitalnemu okolju. Nihče ne bi smel biti tarča žaljivk, diskreditacij ali najrazličnejših opazk, pa naj gre za športnike, mladostnike ali kogarkoli drugega. Želimo soustvarjati družbo, v kateri prevladujejo pozitivne vrednote in medsebojno spoštovanje, kar je tudi namen naših aktivnosti,« pravi Andreja Lenart, direktorica marketinga v Telekomu Slovenije.

Telekom Slovenije je vodilni slovenski ponudnik najsodobnejših digitalnih storitev. Zato se zaveda svoje družbene vloge, ki jo ima tudi na področju ozaveščanja in zagotavljanja čim bolj varne in odgovorne rabe tehnologij. Hkrati Telekom Slovenije sodi med tradicionalne in največje podpornike slovenskega športa in športnikov. Med drugim je dolgoletni pokrovitelj slovenskih olimpijcev, nogometašev, odbojkarjev, rokometašev, kolesarjev, atletov, plezalcev, kajakašev, smučarjev in ostalih športnikov. Zato širi sporočilo, da – navijajmo pametno tudi v digitalnem svetu. Priložnosti za to je in bo v letošnjem poletju več kot dovolj.

 

 

 

 

 

 

Leave a reply